Garantie bij Horri.nl — Kwaliteit staat bij ons centraal

 

 

Bij Horri.nl doen we er alles aan om hoogwaardige producten en uitstekende service te leveren. Door onze ervaring en constante kwaliteitscontroles kunnen we met vertrouwen 2 jaar garantie bieden op al onze producten.

 

 

In welke situaties is de garantie niet van toepassing?

 

 

Hoewel we garant staan voor de kwaliteit van onze producten, zijn er enkele situaties waarin de garantie niet geldt:

 

  • Schade als gevolg van ongelukken
  • Zelf aangebrachte aanpassingen of wijzigingen
  • Onjuist of oneigenlijk gebruik
  • Schade door blootstelling aan vocht, extreme temperaturen of ongeschikte omgevingen
  • Normale slijtage door dagelijks gebruik
  • Gebruik buiten een particuliere (huishoudelijke) setting
  • Montage- of installatiefouten
  • Natuurlijke verkleuring van (geverfde) stoffen

 

 

 

Wat valt er onder de garantie?

 

 

Binnen de garantietermijn vallen onder andere de volgende onderdelen en componenten bij normale slijtage:

 

  • Montagebeugels
  • Kantel- en optreksystemen
  • Bovenbuis of cassette
  • Latten
  • Bedieningskettingen en -koorden
  • Koordconnectoren
  • Onderbalken
  • Motoren
  • Afstandsbedieningen
  • Ladderbanden, ladderkoorden en stoffen (uitgezonderd verkleuring, beschadiging of zelf aangebrachte wijzigingen)

 

 

 

Uitzonderingen en aandachtspunten

 

 

Schade of defecten door gebruik in ongeschikte ruimtes — zoals onder een overkapping, in vochtige ruimtes (bijvoorbeeld badkamers of sauna’s) of slecht geventileerde ruimtes — vallen buiten de garantie.

Ook schade door eigen toedoen, zoals huisdieren, gemorste vloeistoffen of zelf uitgevoerde aanpassingen, worden niet gedekt.

 

Eventuele gebreken dienen binnen 14 dagen na ontvangst aan ons gemeld te worden.

 

 

Garantie-afhandeling

 

 

Als een probleem binnen de garantie valt, kan het zijn dat we het product terugvragen voor inspectie of reparatie. Om de situatie goed te kunnen beoordelen, vragen wij altijd om duidelijke foto’s.

Horri.nl is niet verantwoordelijk voor indirecte of gevolgschade.

 

 

Vragen?

 

 

Heb je vragen over onze garantievoorwaarden? Neem gerust contact op met onze klantenservice via info@horri.nl. Wij staan klaar om je verder te helpen!