Retourbeleid – Op maat gemaakte producten
Bij Horri.nl staan kwaliteit en klanttevredenheid voorop. Wij begrijpen dat het bestellen van raamdecoratie en horren online soms vragen oproept. Daarom doen wij er alles aan om jou goed te begeleiden bij het maken van de juiste keuze.
Onze producten worden speciaal op maat gemaakt volgens de door jou opgegeven specificaties. Dit betekent dat elk product uniek is en uitsluitend voor jou geproduceerd wordt. Vanwege het persoonlijke karakter van deze maatwerkproducten is het niet mogelijk om deze te retourneren of te ruilen.
Waarom kunnen maatwerkproducten niet retour?
Volgens de wet op het herroepingsrecht (artikel 10.8 van de Wet Koop op Afstand) geldt het herroepingsrecht niet voor producten die volgens specificaties van de consument zijn vervaardigd. Dit omvat onder andere:
-
Op maat gemaakte raamdecoratie (zoals rolgordijnen, jaloezieën, plisségordijnen, enz.)
-
Horren die zijn geproduceerd op basis van opgegeven maten en keuzes
-
Kleuren en stoffen die speciaal zijn geselecteerd of besteld
Zodra jouw bestelling is bevestigd en in productie is genomen, kunnen wij deze helaas niet meer annuleren of wijzigen.
Twijfel je over je bestelling?
We helpen je graag om vooraf zeker te zijn van je keuze. Neem gerust contact met ons op voor:
-
Advies over het opmeten
-
Vragen over montage of materialen
Op die manier zorgen we er samen voor dat je helemaal tevreden bent met het eindresultaat.
Product beschadigd of verkeerd geleverd?
Is je maatwerkproduct toch beschadigd geleverd of is er sprake van een fout aan onze kant? Neem dan binnen 48 uur na levering contact met ons op via info@horri.nl. Voeg duidelijke foto’s toe van het probleem en je ordernummer. We zorgen dan snel voor een passende oplossing.